Wednesday, January 5, 2011

pErc@TuRaN bErmuLa

berakhir la kisah ku dgn si dia....
mgkn salah aku......mgkn salah die...
coz aku bbelah bagi....
antare pelajaran mahupn cinte.....
aku xptot sakitkn perasaan die..
mgkn sbb die da mkn ati kt aku...
aku da xade mood gne hp....
wlupn sblm ni...hp la segale gale nye....
"buah pisang x kn bbuah due kali"
namun kau kne terime hakikat...........
aku kne lpz kn die....
mgkn die ade pganti yg trbaik dr aku...


aku da x layak utk sesiape.......
aku kne terus kn hidup tanpe si die lg.....
member yg len hepi je bile kuar dgn pasangan masing2...
sedangkn aku....??? uurrmmm....
x di nafikn.....aku pnh kuar dgn wanita lain...
bkn nk mgatal....bkn nk menagih simpati...
tp....aku cube nk pahami perasaan pmpn pabile
die rase diri die terbuang........


dgn tulus ingatan.....
aku cube buang kenangan lalu..
tp xbleh...aku nk lupe cam ne pn..
benda 2 dlm memori kple aku...
aku harap kn.....kenangan 2 aku jadi kn ia satu perasaan gmbire saat aku bduke kelak...


pesanan aku utk kwn2 aku...
wlupn kite da ade pasangan sendiri..
jage la hati dan perasaannye....
sygi la diri nye...
setia pada nye...
jujur pada nye...









2 comments: