Monday, January 10, 2011

pengakuan aku

hahhahahahhahhahaha....tanpe aku sedar....
10 januari 2011 aku da ramai tipu prenzzzz2x kt Facebook...
hahahhahaahaha........mane x nye....aku temberang dorg hidup2 tau....
ade gak meNGANJING [ayat org johor] dorg.....
ATTENTION...~!!!! 10 januari bukan birthday aku yeeeeee....
10 MAY 1991 baru birthday yg sebenoooOOO benOOOOoo nye....





xpasal2 muke kne hambat dgn kek...
10 MAY 20 _ _
birthday aku


thanks kpd c pulan c pulan.....akak ipar aku..abg long aku...
coz dorg je yg spoil kn hasrat penipuan birthday.....
belambak org2 terutame nye frewwwnn2 rapat aku yg bg wisshhhhhh....
hahahhahahha :D
aku gelak separuh mati ni tau...........bkn ape...x kn la dorg x tgk 
WALL facebook aku kot tntg abg n akak ipar aku spoilkn wall 2..
huhuhuhuhuuhu....walaucamne pn......terime kasih banyakkkkkk2x kt 
YOU all yg sudi bg wish kt aku.......n ade gak yg terhegeh2 nk bg hadiah kt aku tau...
haaaaaaaaaaa....jgn jeles.... :P

No comments:

Post a Comment